søndag den 11. november 2012

Tilbage igen :)

Nøj det er lang tid siden jeg har smidt et indlæg!
Undskyld... Skal nok prøve at være lidt bedre til det....

Som i kan se på billedet, er der kommet lidt nye forsyninger hjem og det er bare så lækkert! Kan klart anbefale jer at handle på BODYSTORE, super service og lækre vare!! 

Kan lige fortælle hvordan min dag ser ud, når jeg indtager disse ting.

Under min træning: 1 scoop xtend med hindbærsmag. Efter træning 1* proteinshake.

Morgen: 2*fiskeolie, 2*CLA, 1* multivitamin, 1*HEMOJERN.
3g. Creatine i et lille glas juice.

Formiddag:1*proteinshake + 1frugt.

Eftermiddag: proteinrig snack.

Inden seng: proteinrig snack eller ingen ting :) 

Skal nok komme med forslag til proteinrige snacks senere... Samt fortælle om min morgen- middags- og aftensmad...


Vil lige anbefale TLC's program der handler om Kira Eggers og bodybuilding. Det er gratis og det kan findes på TLC's hjemmeside under VOD. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar