onsdag den 14. november 2012

Ny trænings plan

Så er der lavet en ny trænings plan fra i næste uge. Jeg har i 3 mdr. ca. trænet fuld krop 3 x ugentlig, men nu starter jeg ud med bestemte muskel grupper på bestemte dage. Dette gør jeg kan træne de enkelte grupper mere intens og så får grupperne mere tid til at restituere, hvilket giver et bedre og hurtigere resultat. Så jeg glæder mig til at komme igang. Her kan i se hvordan detk ommer til at se ud!


Spændende ikke??

Imorges stod den på Choko/banan shake til morgenmad, inden træning .
20g. chokoladeprotein, ½ banan, 2 dl. vanijle yoghurt og 8-10 mandler!

Under træning stod den på Xtend - mums det smager bare så godt!
Og efter træning:
Proteinshake af 30g. chokolade/mint. ½ stk rugbrød, 1 appelsin og vand.

Her til middag står den på en STOR portion salat/grønsager og æg ( måske kylling - alt efter hvad kantinen har )


Onsdag d. 21 novenber skal jeg igen ha mål fedt %, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar