tirsdag den 13. november 2012

God morgen

God morgen alle sammen.

Så blev det tirsdag og min weekend sluttede desværre :( Kunne da godt bruge lidt flere fri dage. Jeg startede dagen ud med 2 dl vanijle yoghurt med 20 g. chokolade protein, hakkede mandler, ½ ltr vand og mine vitamin piller. Glemte min kreatin hjemme på køkkenbordet, så det må vente til jeg kommer hjem.  
 Jeg kan allerede mærke nu det bliver en lang dag på jobbet. Læser lidt op på et kursus (brush up)jeg skal igennem på torsdag. Wee kursus på min fødselsdag, det gider jeg da slet ikke, men mok ikke det kommer til at gå godt. Da jeg gennemførte grundkurset i sin tid havde jeg kun 1 fejl, så jeg tager sku også lige denne her!!
Nu skal jeg ikke kede jer med mit arbejds stuff!!

Jeg var nede og træne igår, super lækkert. Jeg tog hele kroppen og var der nede i 2 timer. Hvoe er det bare dejligt at mærke ens krop syre til og det giver noget! I skal prøve det - kom afsted.

Det kræver en masse mod og vilje at komme igang - TRO MIG - det har taget mig meget lang tid, men efter jeg er kommet igang er det hele bare blevet nemmere. Mit humør er i top og jeg føler jeg bare styre det her! Min krop har allerede forandret sig og jeg ved det går den rigtige vej - det er motivation!! Det kræver dog lidt mere planlægning i hverdagen ang. måltider, proteiner osv.
Idag nåde jeg ikke at spise morgenmad hjemme fra så pakkede det hele ned i plastbøtter, så det kunne indtages da jeg mødte på job.

I aften står den på bold træning hjemme i stuen og imorgen går den løs i centeret igen. Træner om morgenen inden jeg møder på jobbet.

HUSK jeres træning og TÆNK over hvad i putter i munden.

God dag til jer alle!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar