torsdag den 22. november 2012

Bounty Bounty

Kan mærke min dårlige samvittighed begynder at melde sig efter 2 dage uden træning. 
Pga. 2 travle dage på jobbet, har jeg ikke kunne træne fra morgenen som jeg plejer og om aftenen er der simpelthen ikke tid pga. ungerne. Men imorgen tidligt går det løs igen, jeg har nemlig fri, så der kan jeg tage hele kroppen, så jeg kan få indhente det forsømte. Tasken er allerede pakket og jeg har lavet bounty proteinbar til efter træning. De er bare så lækre og meget nemme og lave! 


Der er proteinpulver (vanilje), lidt havregryn, kokos, lidt sød og så skummetmælk. Og selvfølgelig er de trillet i mørk smeltet chokolade! 

Er begyndt at bruge handsker under træning, det burde alle gøre. Det giver et meget bedre greb under træning og så har ens hænder det meget bedre efter træning! Jeg har købt et par fra Casall, de hedder Exercise glove Pro! Dem kan jeg helt klart anbefale!

Kan i alle sammen ha´ en god aften :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar