torsdag den 15. november 2012

God aften

Så er dagen snart ovre og jeg har rundet de 26 år. Det har været en super dejlig dag med masser af gaver og hygge. Jeg har fået nogle super gode gaver næsten alle dem som stod på ønskelisten. 
Gad vide hvad jeg skal ønske mig til jul??

Glæder mig til at komme tilbage til hverdagen imorgen. Starter dagen med at træne ben og så cardio, inden jeg tager på job. 

Lovede lige at smide en opskrift på lovlige havregrynskugler.

1 dl. havregryn
1 scoop chokolade proteinpulver
Kaffe
Vanilje essens eller rom essens.

Havregryn og proteinpulver blandes og der røres kaffe i, så konsistensen er passende til at rulle kugler af det. (smages selvfølgelig til med essens ) Så rulles de i kokosmel eller sukkererstatning. Stilles i køleskabet natten over og WUPTI super lækre kugler.

Lige et billede af mine fra den anden dag.

Bagte lidt af det usunde til jobbet idag. Sprang selv over det, men de sagde de smagte godt.

God nat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar