lørdag den 20. april 2013

SPISEDAG!!!

OHH MY.... i dag har jeg spise dag og jeg har glædet mig til det siden i tirsdags, tror jeg... Har hele ugen gået og planlagt hvad min dag skulle byde på... Pandekager, brownie, sushi, pepsi og hygge med familien. Og i dag er dagen der så!! Startede dagen med de dejlige proteinpandekager med bananer og så dryssede jeg det med sukkerfri chokolade og mandler ligesom sidste uge. Det er bare en sikker vinder! 


Igår bagte jeg også sukkerfri chokolade brownie og det duftede i hele huset bagefter. Spiste dem til eftermiddag sammen med noget sukkerfri is. De var blevet lidt tørre, så der skal nok rettes lidt i opskriften til næste gang, men de smagte dejligt af chokolade og det er jo det vigtigste. Jeg brugte olie, hermasetas, vaniljepulver, æggehvide, lidt hvid hvede, sukkerfri mørk chokolade og hakkede nødder/mandler og så bagte jeg dem i ovnen i små hjerteforme, er de ikke søde?? :)


Jeg har haft en hårdeste spinning time til dato. Min veninde og jeg havde meldt os til en spinning time på 1,5 time. Vi plejer at spinne i 50 minutter, så dette var klart en udfordring. Jeg kunne godt mærke i min RØV jeg mangler et par rigtige cykelbukser, det syntes jeg ellers ikke har været nødvendig før. Måske jeg skulle investerer i sådan et par nu? 
Jeg skal til spinning igen i morgen og det er 50 minutter. Det glæder jeg mig helt til!


I aften skal vi ud og spise med vores børn og et hold venner. Glæder mig til at få sushi. Elsker simpelthen det skidt!! :) Og så må jeg hellere nyde min spisedag fuldt ud! 

Jeg sidder lige med en proteinbar og en pepsi max. Jeg er mega træt, tror det er pga. alt den mad jeg har fået idag og det er min krop ikke vant til. Det bliver godt at komme tilbage på diæten i morgen. 

Apropos min diæt, så går det bare rigtig godt. Jeg kan virkelig se en forskel på min mave og det er virkelig et sted jeg ønsker bliver pænere. I skal nok få nogle billede når jeg mener der er noget at vise. 
Min mand og jeg målte vores overarme den anden dag og min målte 30 cm. det er 3 cm mere end de målte for 6 mdr siden. Det syntes jeg er lidt sejt gået :) 



1 kommentar: