søndag den 7. april 2013

Av av...

Jeg har længe bøvlet med mine knæ og har ikke trænet mine ben så hårdt som jeg burde, men det skal have en ende nu! Håber jeg! I morgen smutter jeg en tur til en lægeeksamineret massør og jeg håber hun kan trykket de rigtige stedet og hjælpe mig videre.
Derudover har jeg overvejet at prøve kinesiotape. Det skulle give en god støtte uden det påvirker bevægeligheden.


Der er rigtig mange forskellige mærker kinesiotape, jeg ikke har prøvet det før så jeg er lidt i tvivl om hvilket mærke jeg skal vælge. Der er billige mærker, men er ikke sikker på at kvaliteten er lige så god som den originale.  Måske man bare skal købe den originale, så er man vel sikker på man får et godt produkt?

Er der nogle erfaringer??



1 kommentar:

  1. Jeg har prøvet lidta f hvert, og har ikke selv lyst at bruge de 200kr /rulle som KT Tape koster. Men jeg har fundet et mærke der funker godt for mig, holder til lidt af hvert - endda en tur i svømmehallen og den efterlader ikke en grim klistret masse efter sig.

    Kig forbi kinesiotapeonline.dk

    Mener de koster 80,-/rulle

    SvarSlet