søndag den 7. april 2013

Fredag og solen skinner...

Kan det næsten blive bedre?? Ja, det kan det godt.. Jeg har en lille hemmelighed som jeg ikke kan dele med jer endnu, da alle brikkerne lige skal falde på plads.
Men kan afsløre at det også kommer jer til gode... Fede præmier, nogle gode tilbud og fede anmeldelser på trænings gear...
Glæder i jer? Jeg gør...
Havde glemt mit elskede Polar pulsur igår til spinning og hvor var det træls. Har vænnet mig til at køre efter min puls procent og det kunne jeg jo selvfølgelig ikke holde styr på igår. Glemmer den aldrig igen...
Nu skal jeg holde weekend sammen med min familie og selvfølgelig sammen med mit elskede træningscenter... På søndag står den på endnu en omgang spinning...

3 kommentarer:

  1. Glæder mig at at 'høre' den hemmelighed! :-)

    God Weekend til dig og kommer til at nyde den fuldt ud!

    SvarSlet
  2. Det kan være en ret god ting, det med at fra tid til anden "glemme" sit pulsur. Så lærer du at lytte til kroppen og får hurtigt en fornemmelse af hvordan det føles at være på en bestemt % af din maks puls.

    Man bliver ret hurtigt slave af sit ur og glemmer helt at lytte til kroppens signaler...

    SvarSlet
  3. Hej Anneli.

    Ja, du har nok ret.
    Køre jo tit efter hvad uret fortæller i stedet for kroppen. Måske jeg skulle prøve at lade den ligge hjemme igen i aften :)


    SvarSlet