torsdag den 4. april 2013

Alt for lækre, men alt for små...

Jeg modtog jo de fedeste trænings bukser fra Better Bodies og efter størrelses guiden skulle jeg have en Small, men de var for små. De var total gennemsigtige på RØVEN når jeg satte mig i squat stilling. Så nu venter jeg på en størrelse M, når håber vi min røv er lidt mindre synlig.
Har bestemt mig for at bestille Better Bodies hoodie i næste måned, må bare eje den. Mit problem er bare, hvilken farve skal jeg vælge? Pink eller turkis. Stort problem!

Jeg er startet på min kostplan og jeg syntes det går rigtig godt. Det er hårdt at undvære alle mine mælkeprodukter og mine frugter, men jeg må tænke på mit mål - så går det hele meget nemmere. Til aftensmad skal jeg spise sammenlagt 600 g. fordelt på kød, grønsager og en smule ris. Syntes det er en kæmpe portion jeg skal igennem og de fleste gange får jeg spist op. Jeg regner med at hoppe på vægten fredag i næste uge og så håber jeg den siger min fedt procent er faldet uden jeg har tabt mig for meget!

Min dejlige kæreste har købt en Kettler Primus 2 bænk til mig, måske det er en hentydning til jeg aldrig er hjemme?? Nå, men den er i hvertfald lækker :)


I aften står den på 1 times styrke og 1 times spinning. Glæder mig rigtig meget.

HUSK MIN GIVE AWAY!!

SES ALLE I SEJE MENNESKER DER FØLGER MED :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar