torsdag den 29. november 2012

Internet shopping

Online shopping er bare en vidunderlig opfindelse. Det tager ikke lang tid at bruge mange penge og hvis der er noget vi piger er gode til, er det at bruge penge. Jeg lavede jo en fin ønskeseddel igår, men allerede idag har jeg selv udløst en af mine ønsker - det kalder jeg sku selv forkælelse. 
En af mine vidunderlige kollegaer skulle have lavet sin bil og han havde fået et tilbud fra et meget dyrt værksted, så jeg fik et andet tilbud til ham fra et andet værksted i byen og det var ca 6000 kr. billigere på sammen reparation - vildt ikke? Så han valgte selvfølgelig det billige værksted og var rigtig glad! Idag kom han så og sagde han skylde mig noget pga. min hjælp. Han gav mig 400 kr. som tak for hjælpen, sagde det behøves han ikke og jeg er bare glad for at hjælpe, men han insisterede og sagde jeg skulle købe noget til mig selv. 
Så jeg bestilte dette lækre fitness ur - et Polar FT40.
Glæder mig MAX til at modtage det og håber det kan hjælpe mig i min træning. 
Jeg har bestilt den HER!!!!!

Ikke nok med det, så bestilte jeg vinterstøvler til min store dreng idag. Dem skal i også lige have lov til at se... Ecco Biom, er de ikke lækre? Håber virkelig de kan holde hans små fødder tørre og varme. Sidste år havde han Hummel´s vinterstøvler og der gik ikke mere end 1 måned, så kom han hjem med våde fødder - det er bare ikke okay! Børne fødder skal være tørre og varme og den opgave håber jeg Ecco kan klare!


// :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar