tirsdag den 20. november 2012

Ingen er perfekte


Giv mig guf og giv mig gotter
Store tykke nugat måtter
Lækre fine skumbananer
lakrids i lange baner
giv mig fløde boller eller
giv mig fløde karammeler
giv mig flere 
giv mig mere
giv mig meget
giv mig giffen, gaffen, guf


Jeg har bare en kæmpe svaghed for slik og det hænder jeg falder i. Hip hurra for Nellie Dellies, så kan man spise det med lidt bedre samvittighed. Men nu når det ikke er Nellie Dellies jeg hopper i, er det gerne Haribo matador mix eller Pingvin vingummier! Men har også fået en svaghed for Spangsbjerg Flødeboller - mums de er gode!! 

Jeg bliver bedre og bedre til at spise de "tilladte" ting, når jeg får sukkertrang. Havregrynskugler, skyr med bær, proteinshake, protein pandekager med sukkerfri syltetøj, frugter osv. 
Planlægning, planlægning og planlægning, det er bare så VIGTIGT for at kunne holde denne livstil. Heldigvis bliver man bedre og bedre til at håndtere tingene dag for dag! 

Giv aldrig op hvis der er noget du ønsker - KÆMP for det!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar