onsdag den 14. november 2012

Motivation

Lysten til at gøre det kan være der, men ikke lysten til at arbejde for det! Det er tit et problem, desværre. Man står op hver morgen syntes selv kroppen har lidt for meget på lårene eller på maven, men man kan ikke rigtig overskue at gøre noget. Man kigger lidt i ugebladene og falder over "Tab 10 kg på 5 uger" og bestiller straks en masse hjem og tænker "Nu bliver altid godt"!!

NEJ,  DET GØR DET IKKE!! DET KOMMER IKKE AF SIG SELV - DU SKAL ARBEJDE FOR DET OG JA, DET ER HÅRDT, MEN DET ER SKØNT!

Men hvordan holder man motivationen, når man først er kommet igang? Min motivation er virkelig at jeg kan se det går frem af. At jeg kan se min fedtprocent falder - uden min vægt falder! Mine muskler bliver mere tydelige og min mave er slet ikke oppustet mere! Det er virkelig motiverende! 

HÅRDT ARBEJDE -> RESULTATER -> MOTIVATION


Sådanne billeder giver også mere lyst til at blive ved. Hvem gider ikke se sådan ud?


Kan i have en god aften :)

1 kommentar:

  1. Det er så rigtigt! udover at man bliver så glad af det.. det kan enten være en god cirkel eller en dårlig cirkel. vælg selv ;)

    SvarSlet