tirsdag den 26. marts 2013

Morgen smoothie og meget mere.


Endelig tid til at få opdateret bloggen, jeg har ferie og jeg nyder det fuldt ud! Sidder i sofaen med min morgen smoothie og nyder at have fri. Ungerne ligger under dynen og ser tegnefilm, det er bare hyggeligt! Jeg har ikke trænet siden i fredags pga. en masse arrangementer. Så idag skal jeg ned og give den max gas!
Jeg har jo modtaget min kostplan nu og er så småt igang med den, er sikker på det bliver rigtig godt. Jeg skal ikke have så mange mælkeprodukter, hvilket jeg nok kommer til at savne en del. Jeg har spise dag 1 dag om ugen, hvor jeg må spise hvad jeg vil ( men hun skriver også BEGRENS DIG ) ha ha...


Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker BODYSTORE.DK - deres produkter både kosttilskud og træningstøj. I fredags fik jeg en mail fra mail ang. de bukser jeg har ventet på. De er endelig kommet på lager igen, så jeg skyndte mig at bestille dem og selvfølgelig bestilte jeg en masse andet også, men det må i vente med at se til pakken kommer. Jeg regner med den kommer i morgen inden manden og jeg tager på hotel ophold på fyn. 


Som i kan se på billedet, har jeg modtaget min skønherlighed.. Den fedeste bluse fra Better Bodies. Er bare så VILD med deres tøj. Det er lidt dyrt, men man får også en super lækker kvalitet. Glæder mig til at hoppe i de nye bukser...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar