søndag den 3. marts 2013

Min første gang...

Min veninde og jeg snakkede en dag om hvorfor folk er så vild med spinning, hvad gjorde at det bare var så fedt? Vi tog tyren ved hornene og meldte os til vores første spinning time. Vi var de eneste to nybegyndere på holdet, men hold fast en velkomst vi fik. Stort set alle ville gerne hjælpe os, de hjalp med indstilling af cyklen og fortalte de grundlæggende ting inden vi startede.
Musikken startede og jeg havde fornemmelsen af jeg havde sagt ja til en time i helved, men jeg blev overrasket. Efter 15 minutter kiggede jeg på klokken og tænkte "Ohh my... det her overlever jeg ikke" Men efter jeg faldt ind i rytmen igen og gav den gas opdagede jeg slet ikke tiden... og wupti så var det slut. Jeg ville slet ikke af cyklen, jeg ville bestemt ha mere!!
Jeg er positiv overrasket over det var så fedt at sidde på en cykel og svede, så vi har meldt os til en ny omgang spinning og håber på en oplevelse der er lige så fed!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar