fredag den 15. marts 2013

Coach på min kost...

Jeg har længe tænkt på at få mig en coach, da jeg ikke er helt sikker på jeg gør det rigtigt. Jeg er total nybegynder i dette fag, så jeg har brug for en der kan give mig lidt vejledning. Jeg kan selvfølgelig godt se det går frem af, men er ikke sikker på jeg får det optimale ud af min træning. Jeg har kigget rundt på de forskellige udbydere og har nu fundet en. Jeg har valgt en der kan sit arbejde ud til finger spidserne og jeg er overhovedet ikke i tvivl omkring hendes evner og baggrund. Hun har sit eget team med til DM, hvor hun både har altelter med i bikini klassen og i bodyfitness.
Kan jeg andet end være glad? Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med den nye kost osv. Jeg er lige nu igang med at notere alt hvad jeg spiser, det skal jeg gøre i 3 dage og så skal jeg sende det til hende samt min træningsplan og mine mål. Glæder mig til at se hvad hun så kommer frem til mht. min kostplan.



I får lige det nyeste billede af min ryg :)

2 kommentarer:

  1. De er bare super sejt!! Glæder mig virkelig til at læse mere om din nye kostplan og mere træning! :-)

    SvarSlet