lørdag den 9. marts 2013

Idag...

Som i jo ved skulle jeg ha været til trænings seminar idag, men det var jo aflyst.. Min veninde og jeg tog ned og træne i formiddags i stedet for og så tog vi på sushi date bagefter.
Vi valgte at tage på bar´sushi i Vejle og det har vi på intet tidspunkt fortrudt. Det er den bedste sushi jeg har fået til dato, rigtig god kundeservice og så kørte de et super godt tilbud.
Vi startede med at få varme edamame med havsalt, mums de var gode. Jeg havde aldrig smagt dem før, men min søde veninde anbefalede dem.
Så fik vi en BOX 32, altså en box med 32 blandede sushi... Vi kunne næsten trille der fra.. Nøjh det var godt... Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer der!

Lige lidt billeder af vores mad :)





2 kommentarer:

  1. Shit det her lækkert ud!! :-P

    SvarSlet
  2. Det smagte også bare super lækkert :)
    Har haft en total cheat weekend... Alle mine depoter er fyldt op og jeg er så frisk på den kommende uge som byder på en masse træning, 2x spinning og masser af grønsager, salat og køøød :)

    SvarSlet