fredag den 15. marts 2013

Guf

Dette er bare min yndlings mad lige for tiden og i skal bestemt ikke snydes for den. 
Normalt hedder det 1 æble i tern, 1,5 dl skyr, kokosmel, en håndfuld mandler og kanel, men igår skiftede jeg kanel ud med lidt mørk chokolade. Ville lige prøve den chokolade jeg købte den anden dag, nemlig med stevia. Den kan klart anbefales! Den smager rigtig godt af kakao, overhovedet ikke bitter og så smelter den dejligt på tungen. Mums mums. Igår spise jeg denne portion samt en protein shake lige efter min træning. Jeg trænede ben igår og så havde jeg 1 times spinning. 
Jeg har valgt kun at træne ben 1 gang om ugen pga. mine ømme knæ, men så tager jeg 1 eller 2 spinning timer i ugen også, så håber jeg mine knæ snart bliver gode igen.



Husk i nu kan følge mig på bloglovin... :)

Måske vi snart skal have en GIVE AWAY?? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar