mandag den 14. januar 2013

Nye forsyninger mm.

Mandag og jeg har fri dag, så bliver det vist ikke bedre. Startede dagen ud med at tage i centeret og træne ryg og så tog jeg lige 20 minutters powerwalk. Så ha jeg handlet lidt ind til den kommende uge, køleskabet var også ved at være tomt. Hader når køleskabet er tomt, så får man lyst til sødesager :) 
Da jeg kom hjem havde den søde postmand været her med en lille pakke - elsker pakker, især fra denne afsender. Se her er min pakke:


Spændende ikke? Jeg bestilte nye forsyninger i sidste uge og nu kom det endelig. 


Vil i se hvad den indeholder?


1 kg. Whey 80 med Cookies n cream smag.
1 * BCAA Hardcore med pineapple smag.
15 * Goodlife proteinbar - Caramel Coco
15 * Goodlife proteinbar - Chocslste Fantasy
1 * Fitness Choco Crisps
1 * Shaker
1 * Drikkedunk

Idag så min frokost sådan her ud:


10 cm agurk
1/2 stk rugbrød med avocado og hytteost.
1/2 stk rugbrød med makrel i tomat.
1 æg
1/2 ltr vand




Ingen kommentarer:

Send en kommentar