onsdag den 6. februar 2013

Iform

Så er jeg tilbage efter en uges sygdom og opstart af træning igen. Jeg fik jo lagt et nyt ryg/mave program sidste uge, hvilket blev rigtig godt! Men efter mandag fik jeg en hammer i hovedet og lå syg helt indtil lørdag - puhh sådan en omgang halsbetændelse kunne lige vende op og ned i mine rytmer! Men er kommet godt igang igen, selvom jeg syntes de første dage i centeret var meget hårdt!

Jeg fik det nye Iform ind af døren i dag og den er fyldt med en masse citater og vil lige dele nogle af dem med jer!

Det bliver aldrig lettere - det er dig, der bli´r bedre.

Lige meget hvor langsomt du løber, slår du stadigvæk alle dem på sofaen.

Du kan være øm i morgen, eller du kan være i dårlig humør - vælg selv.

Fokuser på hvor langt du er kommet, ikke hvor langt du skal.


Igår trænede jeg ryg/mave, idag stod den på triceps, biceps og skuldre. Imorgen står den på ben, bryst og mave :) Glæder mig til at komme der ned igen - mit andet hjem <3

Lige et motivation billede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar