tirsdag den 12. februar 2013

Nike - addiction??

Åhh Nike free... Jeg er i himlen!! Må nok indrømme jeg er ved at lave en del Nike free sko efterhånden. Jeg elsker dem virkelig. De er så behagelige at have på og så er de bare top smarte! Min dejlige mand fik et par i fødselsdagsgave og de klær ham bare så godt! Ja, det skal jeg jo sige for jeg valgte dem - ha ha.
Jeg har også fået købt et par til vores ældste dreng og han var pave stolt da han fik dem, så nu mangler den lille mand bare at få et par, så svæver hele familien på Nike Free, men det må vente til foråret!

Skal i lige et lidt af familiens Nike Free samling?

Dette er manden´s nye.














Manden´s gamle.













Junior´s nye.


















Mine.












Mine.











Mine.















Mine træningssko.
















Wow det er jo sindsygt, men når det er sagt så elsker jeg dem også. Har ikke så mange andre sko :)
Kan helt klart anbefale dem.

1 kommentar:

  1. Årh de er fine!! Jeg har en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du har muligheden for at vinde 2 Stine A smykker til en værdi på 700 kr. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyster! :-) http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus

    SvarSlet